رزمی و بدنسازی

کیو کشین و بوکس و ... همه رشته های رزمی و بدنسازی

رزمی و بدنسازی

کیو کشین و بوکس و ... همه رشته های رزمی و بدنسازی

تمرین هوازی با تردمیل

به دلیل راحتی و این که در هر زمان از روز میتوان ورزش کرد , تردمیل یکی از بهترین گزینه ها میباشد . همچنین میتوان بدون آماده سازی زیاد قبلی از آن استفاده نمود .

ورزش کردن با تردمیل یکی از بهترین روش ها برای کاهش چربی بدن و اضافه وزن است . مثل هر ورزش دیگری ابتدا آهسته شروع به پیاده روی و دویدن کنید . اگر تازه کار هستید بهتر است که شروع به پیاده روی کنید و سپس به تدریج بر سرعت تردمیل اضافه کنید .

میتوانید 15 دقیقه صبح و 20 دقیقه قبل از ناهار و 10 دقیقه هم قبل از شام پیاده روی سریع داشته باشید . با شکستن زمان های ورزش به زمان های کوتاه تر , به همان میزانی که در یک دفعه و مدت بیشتری ورزش میکنید , کالری خواهید سوزاند و این کار مسلما برای افراد شاغل و با توجه به وقتی که دارند مناسب تر است .

برای خواندن کامل این مطلب به ادامه مطلب بروید

تردمیل برای ورزشکاران با سابقه و حرفه ای یک سری برنامه ها در خود دارد و اگر خودتان هم خواستید میتوانید بر شدت ورزش خود بیفزایید , و این کار را میتوان با افزودن شیب و یا سرعت دستگاه انجام داد . بهترین برنامه ورزشی با تردمیل آن است که به صورت یک عادت روزانه تبدیل شود , در صورت رعایت این نکته سوخت و ساز بدن بالا میرود و برای سوزاندن چربی های بدن بسیار موثر است . هنگام استفاده از تردمیل قدم های متناسب و راحت بردارید و بر تنفس خود متمرکز باشید .

افرادی که دچار مشکلات استخوانی و مفاصل در پا هستند و کسانی که پایشان آسیب دیده و یا تورم و درد در این ناحیه دارد , به دلیل فشاری که به پاها وارد میشود نباید از تردمیل استفاده کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد