ابزار هدایت به بالای صفحه

ابزار وبمستر

مترجم سایت

زمان غذا خوردن ( چه موقع غذا بخوریم؟ ) - رزمی و بدنسازی
X
تبلیغات
رایتل
رزمی و بدنسازی
کیو کشین و بوکس و ... همه رشته های رزمی و بدنسازی
باشگاه بیلیارد و اسنوکر مدائن باشگاه بیلیارد و اسنوکر مدائن باشگاه بیلیارد و اسنوکر مدائن باشگاه بیلیارد و اسنوکر مدائن باشگاه بیلیارد و اسنوکر مدائن
Wpulse.ir



اگر دوست دارید که بدنتان به سطح جدیدی از پیشرفت برسد باید اهمیت بسیاری به نحوه ی غذا خوردن خود بدهید . حقیقت این است که تغذیه صحیح مهمتر از تمرین کردن است و دلیل آن هم برمیگردد به این که تغذیه به طور کامل یک روز را در بر میگیرد ولی تمرین کردن فقط شامل چند ساعت بیشتر نیست .


کلید دریافت بهترین میزان پروتئین , جهت رشد عضلانی در حجم کم و تعداد وعده های دریافت زیاد پروتئین میباشد . یعنی اینکه حداقل هر دو ساعت و نیم تا سه ساعت یک بار یک وعده حاوی پروتئین باید مصرف شود . یکی از بزرگترین مشکلاتی که مبتدی ها با آن روبرو هستند و به سختی وزن اضافه میکنند ناکافی بودن مقدار و تعداد دفعات دریافت پروتئین در رژیم غذایی روزانه است .


برای خواندن کامل این مطلب به ادامه مطالب مراجعه کنید

بدنسازان حرفه ای و سطح بالا به طور معمول شش و حتی ده وعده با حجم کم در روز مصرف میکنند , البته لزومی ندارد که این وعده ها به صورت غذای کامل باشد , به همین خاطر نوشیدن محلول های پروتئینی نیز میتواند تعدادی از این وعده ها را تشکیل دهد .

هدف اصلی در منظم کردن زمان صرف وعده ها و جلوگیری از فاصله افتادن و تحمل گرسنگی برای وعده غذایی میباشد . سیستم داخلی بدن به لحاظ هورمونی با زمان و نوع آخرین وعده غذایی دریافتی تاثیر بسیاری دارد . دریافت نسبت معینی از کربوهیدرات و پروتئین بعد از تمرین باعث تسریع در روند ریکاوری و رشد عضلانی میگردد .

سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 :: 02:55 ب.ظ
.: آموزش رزمی و بدنسازی به صورت تصویری و کلیپ های دیدنی :.
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل