ابزار هدایت به بالای صفحه

ابزار وبمستر

مترجم سایت

جلو بازو دمبل تمرکزی - رزمی و بدنسازی
X
تبلیغات
رایتل
رزمی و بدنسازی
کیو کشین و بوکس و ... همه رشته های رزمی و بدنسازی
باشگاه بیلیارد و اسنوکر مدائن باشگاه بیلیارد و اسنوکر مدائن باشگاه بیلیارد و اسنوکر مدائن باشگاه بیلیارد و اسنوکر مدائن باشگاه بیلیارد و اسنوکر مدائن
Wpulse.ir

یکی از حرکات تفکیکی در تمرین جلو بازو میباشد و به بهبود شکل و حجم جلو بازو کمک فراوانی میکند . نحوه اجرا بدین صورت است که روی میز پرس نشسته و به سمت جلو خم شده و یک دمبل را در دست میگیریم و از قسمت آرنج به پا تکیه می دهیم , مچ دست را به خارج چرخانده و دمبل را تا سرشانه بالا می آوریم . در قسمت بالای حرکت لحظه ای مکث کرده و یک انقباض عمدی را ایجاد می کنیم . دمبل را به آرامی و با کنترل باید حرکت داد و از ضربه زدن و تاب دادن نیز خود داری کرد .

چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 :: 02:05 ب.ظ
.: آموزش رزمی و بدنسازی به صورت تصویری و کلیپ های دیدنی :.
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل