ابزار هدایت به بالای صفحه

ابزار وبمستر

مترجم سایت

بهترین میوه های بدنسازی - رزمی و بدنسازی
X
تبلیغات
رایتل
رزمی و بدنسازی
کیو کشین و بوکس و ... همه رشته های رزمی و بدنسازی
باشگاه بیلیارد و اسنوکر مدائن باشگاه بیلیارد و اسنوکر مدائن باشگاه بیلیارد و اسنوکر مدائن باشگاه بیلیارد و اسنوکر مدائن باشگاه بیلیارد و اسنوکر مدائن
Wpulse.ir

بین میوه ها انجیر , موز و کشمش بهترین گزینه های افزایش حجم و وزن در بدنسازی می باشند . این گونه میوه ها با داشتن حجم کم و داشتن کالری و ارزش غذایی بالا می توانند کمک بسیاری برای بالا بردن وزن به ما بکنند .

نصف فنجان کشمش دارای 60 گرم کربوهیدرات میباشد و یا به عبارت دیگر دارای 240 کالری انرژی میباشد و یک منبع عالی انرژی برای عضلات در طول تمرین است , اما ارزش اصلی آن به کالری بالای آن نیست , بلکه به این دلیل است که مصرف آن باعث ورم معده و پر شدن آن نخواهد شد و در واقع کم حجم و پر انرژی میباشد و منبع غنی از آنتی اکسیدان نیز هست .

موز منبع خوبی از کربوهیدرات و سرشار از پتاسیم و ویتامین ها میباشد . به طور متوسط موز دارای انرژی بالایی نیز است به طوری که دو عدد موز می تواند انرژی یک ساعت تمرین با وزنه را تامین کند .

انجیر نیز یک منبع کامل کربوهیدرات میباشد و یک ضد سرطان تمام عیار که دارای آنزیم های هضم کننده قوی غذا نیز است که به هضم پروتئین ها کمک بسیاری میکند . علاوه بر خاصیت ضد سرطانی , باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین ریکاوری عضلات میگردد .

چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 :: 02:07 ب.ظ
.: آموزش رزمی و بدنسازی به صورت تصویری و کلیپ های دیدنی :.
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل